[.. Celý článek | Autor: -jvh- .. ]
[..Pošli e-mail | Vytisknout článek ..]
Být viděn – jak prezentovat YMCA
Vydáno dne 07. 12. 2009 (3119 přečtení)
Na počátku listopadu, přesně 6. 11. 2009 proběhl v zasedací místnosti na ústředí YMCA v ČR v Praze další z řady vzdělávacích seminářů pro zaměstnance a dobrovolníky YMCA, tentokrát na téma komunikace s médii a veřejností, se zaměřením na vizuální podobu prezentace naší organizace (plakáty, pozvánky, weby apod.).
Školitelem byl Radek Daniel, odborník na PR, spolupracovník několika reklamních agentur, který nám již přednášel na loňském SeZamu – setkání zaměstnanců. Provedl nás teoretickým základem i praktickými tipy pro správnou prezentaci a okomentoval ukázky současných propagačních materiálů kolektivních členů YMCA, což bylo pro účastníky asi nejvíce napínavé.
Byl představen také nový grafický manuál YMCA v ČR, který zavazuje všechny členy YMCA k dodržování jasných pravidel při použávání loga YMCA na nejrůznějších prezentačních výstupech. Během semináře zazněl z řad účastníků i námět na možnost zpracování grafických šablon pro plakáty či pozvánky, které by mohli využít méně zkušení organizátoři akcí v této oblasti. Seminář byl určitě zajímavý a inspirativní a pomohl účastníkům ujasnit si důležitá pravidla pro kvalitní a správnou prezentaci YMCA. Tomu určitě přispěla i skutečnost, že nešlo jen o obecné připomenutí PR a typografických pravidel, ale že přednášející obsah semináře velmi důkladně připravil pro potřeby právě naší organizace YMCA.
Jaroslav V. Hynek
Školitelem byl Radek Daniel, odborník na PR, spolupracovník několika reklamních agentur, který nám již přednášel na loňském SeZamu – setkání zaměstnanců. Provedl nás teoretickým základem i praktickými tipy pro správnou prezentaci a okomentoval ukázky současných propagačních materiálů kolektivních členů YMCA, což bylo pro účastníky asi nejvíce napínavé.
Byl představen také nový grafický manuál YMCA v ČR, který zavazuje všechny členy YMCA k dodržování jasných pravidel při použávání loga YMCA na nejrůznějších prezentačních výstupech. Během semináře zazněl z řad účastníků i námět na možnost zpracování grafických šablon pro plakáty či pozvánky, které by mohli využít méně zkušení organizátoři akcí v této oblasti. Seminář byl určitě zajímavý a inspirativní a pomohl účastníkům ujasnit si důležitá pravidla pro kvalitní a správnou prezentaci YMCA. Tomu určitě přispěla i skutečnost, že nešlo jen o obecné připomenutí PR a typografických pravidel, ale že přednášející obsah semináře velmi důkladně připravil pro potřeby právě naší organizace YMCA.
Jaroslav V. Hynek
[.. Celý článek | Autor: -jvh- .. ]
[..Pošli e-mail | Vytisknout článek ..]
15 nejčtenějších článků
Tábory dětem přinášejí přesně to, co jim pandemie vzala (07. 03. 2022, 1951x)
Čím byl ‚osmičkový‘ rok pro SHŠ In Taberna (03. 12. 2018, 1520x)
Film Zlatý podraz vychází také jako komiks! (03. 12. 2018, 1519x)
Jak správně použít vlajku a prapor (29. 06. 2021, 1437x)
Brána k druhým – soutěž (20. 06. 2019, 1198x)
KSY 2018–2019 (20. 06. 2019, 1184x)
Gospelový workshop – dobíječka baterií (03. 12. 2018, 1164x)
100 slov – na čem opravdu záleží (29. 06. 2021, 1147x)
17. listopad a YMCA (03. 12. 2018, 1132x)
Jiří Černý se stal dalším abassadorem YMCA v ČR (03. 12. 2018, 1123x)
Archiválie YMCA (03. 12. 2018, 1096x)
Před tábořením (27. 05. 2022, 1094x)
Uvaděč (28. 02. 2020, 1072x)
Uvaděč (03. 12. 2018, 892x)
Kreslená YMCA 2 – současnost (28. 02. 2020, 882x)
Anketa
Na jak dlouho dopředu plánujete?
1 den
(49 hl.)
1 týden
(46 hl.)
1 měsíc
(41 hl.)
2 měsíce
(42 hl.)
3 měsíce
(41 hl.)
6 měsíců
(45 hl.)
1 rok
(38 hl.)
Vůbec
(40 hl.)
(49 hl.)
1 týden
(46 hl.)
1 měsíc
(41 hl.)
2 měsíce
(42 hl.)
3 měsíce
(41 hl.)
6 měsíců
(45 hl.)
1 rok
(38 hl.)
Vůbec
(40 hl.)
Celkem hlasovalo: 342
Bahisikayet.com
Extrabet
Deneme bonusu
Denemebonusuz.com
yurtdişi ev taşima
uluslararasi evden eve nakliyat
eşya depolama
yurtdişi kargo
eşya depolama