3/2009

Být viděn – jak prezentovat YMCA

Vydáno dne 07. 12. 2009 (3119 přečtení)
Na počátku listopadu, přesně 6. 11. 2009 proběhl v zasedací místnosti na ústředí YMCA v ČR v Praze další z řady vzdělávacích seminářů pro zaměstnance a dobrovolníky YMCA, tentokrát na téma komunikace s médii a veřejností, se zaměřením na vizuální podobu prezentace naší organizace (plakáty, pozvánky, weby apod.).

Školitelem byl Radek Daniel, odborník na PR, spolupracovník několika reklamních agentur, který nám již přednášel na loňském SeZamu – setkání zaměstnanců. Provedl nás teoretickým základem i praktickými tipy pro správnou prezentaci a okomentoval ukázky současných propagačních materiálů kolektivních členů YMCA, což bylo pro účastníky asi nejvíce napínavé.

Byl představen také nový grafický manuál YMCA v ČR, který zavazuje všechny členy YMCA k dodržování jasných pravidel při použávání loga YMCA na nejrůznějších prezentačních výstupech. Během semináře zazněl z řad účastníků i námět na možnost zpracování grafických šablon pro plakáty či pozvánky, které by mohli využít méně zkušení organizátoři akcí v této oblasti. Seminář byl určitě zajímavý a inspirativní a pomohl účastníkům ujasnit si důležitá pravidla pro kvalitní a správnou prezentaci YMCA. Tomu určitě přispěla i skutečnost, že nešlo jen o obecné připomenutí PR a typografických pravidel, ale že přednášející obsah semináře velmi důkladně připravil pro potřeby právě naší organizace YMCA.

Jaroslav V. Hynek

[.. Celý článek | Autor: -jvh- .. ]
[..Pošli e-mail | Vytisknout článek ..]