02/2025

ANKETA 2/2025

Vydáno dne 09. 06. 2025 (8 přečtení)
Jak často by se měla firma či organizace zamýšlet nad inovacemi?



Komentář
Z ankety je zřejmé, že názor na tuto otázku je velmi nejednoznačný. Možná je to dáno různými zkušenostmi respondentů a také oblastmi, ve kterých působí a tudíž můžeme říci, že v různých oborech je potřeba frekvence inovace různá.

Nejvíce respondentů se přiklonila ke každoroční reflexi a plánování inovací za optimální – je to dostatečně časté, aby firma reagovala na změny, ale zároveň realistické a proveditelné. Odpovědi preferující častější inovace ukazují silnou skupinu, která podporuje flexibilnější nebo kontinuální přístup k inovacím.

Možná někoho překvapí i relativně vysoký počet hlasů pro konzervativní přístup – 1x za 5 let, je možné, že jde o hlasy pro komplexní strategické inovace.

J. V. Hynek

[.. Celý článek | Autor: -jvh- .. ]
[..Pošli e-mail | Vytisknout článek ..]